Dátum: 2017.09.21.
Ma Máté napja van.
Holnap Móric napja lesz.
Telefon: 82/821-000, +36-40/629-970 — E-mail: pazmanykabel@pazmanykabel.hu



Az Előfizetői panaszok és bejelentések kezelése

A szolgáltató az Előfizetőktől származó panaszokat és a bejelentés, panasz alapján tett intézkedéseket visszakövethető módon nyilvántartásban rögzíti, és az adatkezelési szabályok betartásával azt az ÁSZF 5. számú mellékletében megjelölt időtartamig megőrzi.
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha az Előfizető a panasz kezelésével nem ért egyet, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, s annak egy másolati példányát az Előfizetőnek átadni. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát köteles az Előfizetőnek átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén az Előfizetőnek legkésőbb a 30 napon belüli érdemi válasszal együtt megküldeni.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az Előfizetőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával- annak jellege szerint- mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét is.

A panaszügyekkel foglalkozó hatóságok:  

  • Nemzeti Hírközlési Hatóság
    1015 Budapest, Ostrom u. 23-25. Telefon: (1) 375-7777, Fax: (1) 356-5520
  • Nemzeti Hírközlési Hatóság Hivatala Pécsi Igazgatósága
    7624 Pécs, Alkotmány u. 53. Telefon: (72) 508-800, Fax: (72) 508-808
  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
    1088 Budapest, József krt. 6. Telefon: (1) 459-4800, Fax: (1) 210-4677
  • Somogy Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége
    7400 Kaposvár, Csokonai u. 3. Telefon: (82) 510-868, Fax: (82) 510-661
  • Somogy Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
    7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefon: (82) 501-000, Fax: (82) 501-046
  • Kaposvári Városi Bíróság
    7400 Kaposvár, Szent Imre utca 14/A. Telefon: (82) 528-060, Fax: (82) 311-326
    Levelezési cím: 7401 Kaposvár, Pf. 116.
  • Gazdasági Versenyhivatal
    1054 Budapest V., Alkotmány u. 5. Telefon: (1) 472-8900, Fax: (1) 472-8905
    Levelezési cím: 1245 Budapest, Pf. 1036

Vonatkozó ÁSZF szabályozás


Internet | Szerződések | Dokumentumok | Sebességmérés | Csatornakiosztás
Közzététel | Panaszoldal | ÁSZF | Adatvédelem
Copyright © Integranet Kft.